August susține mobilitatea urbana prin transportul public pentru un mediu mai curat, trafic relaxat si un oraș mai putin aglomerat. Persoanele care folosesc transportul public și care nu dețin la momentul controlului titlu de călătorie valabil și validat sau documente care să ateste gratuitatea sunt pasibile de o amendă, chiar dacă transportul public în multe orașe din lume este gratuit ca de exemplu Belgrad, Talinn, Montpellier, Luxemburg, dar și țări întregi cum ar fi Malta și chiar dacă persoana deține titlul de călătorie dar nu îl poate prezenta la momentul controlului.
Pentru a încuraja transportul în comun, deținătorii cardului de fidelitate August care primesc o sancțiune pentru o călătorie fără bilet, vor fi compensați integral de August, sub următoarele condiții:
- Persoana amendata este posesor al cardului de fidelitate August;
- Dacă persoana a plătit amenda în termen de 24 ore de la emiterea sancțiunii
- Dacă persoana a făcut cumpărături în valoare de minim 100 respectiv 400 lei în ultimile 7 respectiv 30 zile și a prezentat cardul de fidelitate AUGUST;
- Dacă persoana nu a mai fost compensată în ultimile 30 zile și eventual dacă a prezentat documente justificative în original.
Pentru a putea beneficia de compensare clientul trebuie să urmărească trei pași simpli:
- Documentele justificative respectiv procesul verbal, un act de identitate și cardul de fidelitate se trimit pe adresa de mail fidelitate@prontomobile.ro (format foto uzual sau .pdf, lizibil).
- August verifica condițiile precedente (1-4 de mai sus), apoi contul clientului fidel va fi alimentat cu contravaloarea amenzii (cash-back), sumă ce poate fi folosită pentru orice cumpărături în rețeaua de magazine August.
- În maxim 7 zile clientul este rugat să prezinte la oricare magazin PRONTO procesul verbal în original, un act de identitate valabil și cardul de fidelitate, în caz contrar nu va mai beneficia de aceeași facilitate timp de 30 zile.
AUGUST își rezervă dreptul de a refuza decontarea sancțiunii, dacă acest lucru contravine legilor în vigoare sau reprezintă un abuz (exemplu: mai mult de 30 incidente lunar pentru un client) respectiv amenzile pentru solicitarea deschiderii ușilor vehiculelor de transport public de persoane, între stații sau la semafoare, angajarea de discuții cu conducӑtorul vehiculului de transport în comun în timpul circulației, șamd.
Cardurile de fidelitate sunt emise de SC PRONTO AUGUST SRL și sunt valabile exclusiv în magazinele AUGUST! Lista actualizată, adresa, programul și alte informații despre magazinele PRONTO sunt disponibile la adresa: www.prontomobile.ro/magazine