FAQ. Cele mai frecvente întrebări pe care ni le-au pus cumpărătorii noștri sunt:

1. Care este motivul pentru care  asigurarea transportului public este oferită ca beneficiu pentru posesorii cardului PRONTO?

R: Am dezvoltat această campanie pentru a încuraja oamenii să folosească, relaxati, transportul public, în București. Noi înțelegem că i se poate întâmpla oricui să nu aibă bilet, fie că a uitat sau nu a avut de unde să cumpere, fie că nu a remarcat ca a expirat abonamentul de transport sau a pierdut sau uitat cardul cu călătorii, fie ca nu a funcționat aparatul de taxare, etc.. Posesorii cardului PRONTO au asigurat transportul public fără griji pentru ca noi credem ca viata în București ar putea fi mai buna dacă ar fi mai puține mașini în mișcare.

2.  Cum primesc banii înapoi?

R: Banii se primesc înapoi prin alimentarea cardului de fidelitate PRONTO, cu suma egală cu valoarea amenzii plătită în 24 ore. Noi credem ca facem acest lucru repede și bine: este suficient sa primim scanat sau o fotografie cu imaginea procesului verbal la adresa de e-mail a programului de fidelizare și în 24 contul asociat titularului de card va fi alimentat cu valoarea amenzii plătite în 24 ore.

3. În cât timp trebuie să plătesc amenda? 

R: Amenda se plătește în termen de 24 ore de la emiterea procesului verbal de către persoanele abilitate.

4. Ce tip de transport în comun folosim pentru a beneficia de asigurare?

R: Acum puteți folosi în siguranță orice tip de transport public, autobuz, tramvai, metrou, troleibuz, pentru că PRONTO decontează orice amendă pentru utilizarea fără legitimație de călătorie a transportului public din București.

5. Dacă nu am card de fidelitate dar sunt client PRONTO pot dispune de asigurare?

R: Doar deținătorii cardului de fidelitate PRONTO sunt asigurați. Cardul de fidelitate se poate obține din orice magazin PRONTO, completând un formular.

6. Cum pot intra în posesia unui card de fidelitate PRONTO?

R: Solicitați la casa de marcat un card de fidelitate, citiți regulamentul apoi completați formularul. Veți primi cardul, în funcție de situație, la valoarea prețului de cost sau gratuit pentru cumpărături de peste 25 lei.

7. De ce costul unui card de fidelitate este 4 lei? 

R: Costul de producție și administrare al unui card de fidelitate este 4 lei, însă este oferit gratuit dacă achiziționați produse în valoare de peste 25 lei.

8. Pot împrumuta cardul de fidelitate membrilor familiei?

R: Nu, cardul de fidelitate PRONTO este personal și netransmisibil.

9.  Cum se primește bonusul pe cardul de cumpărături?

R: Bonusul se calculează în lei, până la 7% din achizițiile lunare, în funcție de volumul de cumpărături lunare. Nu se poate acorda bonus și pentru produsele din tutun iar bonusul se acordă luna următoare achiziției.

10. PRONTO decontează orice fel de amendă pentru folosirea mijloacelor de transport în comun?

R: PRONTO nu decontează decât amenzile pentru folosirea mijloacelor de transport în comun fără legitimație de călătorie. Nu incurajam sub nici o forma comportamente antisociale cum ar fi vandalismul, deranjarea altor pasageri, nerespectarea legilor și normelor sau regulamentelor în vigoare.

 

Shutterstock_Questions_Image