Cu cardul PRONTO circuli relaxat!
În anul 2015, ne concentrăm pe nevoile cumpărătorilor mai mult ca niciodată. Cu o nouă abordare, facem ca transportul public să fie mai ușor, mai accesibil.Fie că ai uitat sau nu ai avut de unde să îți cumperi bilet, fie că ți-a expirat abonamentul de transport sau ai pierdut cardul cu călătorii, te întâmpinăm cu o soluție eficientă: clienții care au card de fidelitate PRONTO și folosesc transportul public în București, beneficiază de decontarea eventualei sancțiuni primite.
E simplu, trebuie doar să:
- plătești amenda în termen de 24 ore de la emiterea procesului verbal
- ai card de fidelitate PRONTO;
- fii cumpărător fidel, mai exact să faci cumpărături cu cardul de fidelitate de 100 Lei (ultimele 7 zile) sau 300 lei (ultimele 30 zile);
Beneficiați de campanie astfel:
- Procesul verbal și un act de identitate se trimit pe adresa de mail fidelitate@prontomobile.ro (format foto uzual sau .pdf).
- După ce procesul verbal și fidelitatea vor fi confirmate de către Pronto Mobile SRL, contul clientului bonus) va fi alimentat cu contravaloarea amenzii, sumă ce poate fi folosită la cumpărături.
- În maxim 7 zile clientul este rugat să prezinte la oricare magazin PRONTO procesul verbal în original, un act de identitate valabil și cardul de fidelitate. În caz contrar nu va mai putea beneficia de aceeași facilitate timp de 30 zile.
Decontarea procesului verbal de amendă, se face prin alimentarea cardului de fidelitate cu suma egală cu valoarea amenzii plătită în 24 ore.
Fă-ți card online! Click aici!
Întrebări frecvente! Click aici!