Prezintă cardul de fidelitate de fiecare dată când faci cumpărături și primești inapoi până la 7% din valoarea cumpărăturilor!

Fă-ți card de fidelitate PRONTO online! Click aici!

 

REGULAMENT

 

1. Condiţiile de participare în programul de fidelitate Pronto Express
1.1 Înscrierea în program se face prin completarea şi semnarea formularului.
1.2 Participantul se obligă să furnizeze date reale. Formularele incomplete, nesemnate sau care conţin date false
nu vor fi validate.
1.3 Participarea la program se face pe baza unui card de fidelitate Pronto Express.
card cangur fata verso harta2
2. Beneficiile Programului de fidelizare Pronto Express
2.1 Preţuri speciale pentru cele mai importante produse din coşul zilnic.
2.2 BONUS (cash-back) până la 7% din cumpărăturile lunii curente în luna următoare.
2.3 Asigurarea transportului public relaxat (conform punctului 3.5 din prezentul regulament).
2.4 Cele mai noi informaţii legate de promoţii şi evenimentele organizate de Pronto Express.

3. Desfăşurarea programului
3.1 Cardul se acordă gratuit la cumpărături de peste 25 lei efectuate în magazinele Pronto Express sau contracost,
după completarea formularului de înscriere în programul de fidelizare.
3.2 Pentru a beneficia de avantajele programului de fidelitate, posesorul cardului prezintă cardul de fidelitate la
casă şi verifică dacă discountul a fost acordat înainte de a se închide bonul fiscal.
3.3 BONUSUL acordat (cash-back) se măreşte progresiv, în funcţie de valoarea achiziţiilor lunare, astfel:

Achiziţii lunare*  0-400 lei    401-800 lei    801-1.200 lei      >1.201 lei
Bonus**                     1%                  3%                     5%                        7%
*pentru orice achiziţie, cu excepţia produselor din categoria ţigări şi tutun;
**bonusul se calculează în lei şi se acordă luna următoare.1

3.4 Discountul se cumulează cu alte promoţii sau reduceri existente în magazin.
3.5 Asigurarea transportului public relaxat pentru clienţii fideli. Dacă deţinătorii cardului de fidelitate Pronto
Express folosesc transportul public în comun din Bucureşti şi primesc o sancţiune pentru o călătorie fără bilet
(indiferent de motiv: uitat, pierdut, expirat etc.) , aceasta va fi decontată de către compania Pronto Express, în
următoarele condiţii:
– dacă sunt clienţii noştri fideli, respectiv dacă au făcut cumpărături cu cardul de fidelitate Pronto Express în
ultimele 7 zile în valoare de cel puţin 100 lei sau 300 lei lunar;
– dacă au plătit amenda în termen de 24 ore de la emiterea sancţiunii;
– decontarea procesului verbal de amendă se face prin alimentarea cardului de fidelitate cu suma egală cu
valoarea amenzii plătită în 24 de ore.

Pentru a putea beneficia de asigurare, clientul trebuie să urmeze 3 paşi simpli:
1. Procesul verbal şi un act de identitate se trimit la: fidelitate@prontomobile.ro (format uzual).
2. După ce procesul verbal şi fidelitatea vor fi confirmate de către compania Pronto Express, contul clientului
(bonus) va fi alimentat cu contravaloarea amenzii, sumă ce poate fi folosită la cumpărături.
3. În maxim 7 zile, clientul este rugat să prezinte la oricare magazin Pronto Express procesul verbal în original, un
act de identitate valabil şi cardul de fidelitate, în caz contrar, nu va mai beneficia de aceeaşi facilitate.

4. Menţiuni
4.1 Compania Pronto Express îşi rezervă dreptul de a anula cardurile care nu sunt folosite o perioadă mai mare
de 12 luni de la activare, precum şi pe cele care au fost declarate furate/pierdute de către posesorii lor, respectiv
pe cele care au fost folosite fraudulos.
4.2. Cardul de fidelitate este personal şi netransmisibil.
4.3. Compania Pronto Express îşi rezervă dreptul de a modifica oricând prezentul regulament. Versiunea în
vigoare va fi afişată pe site: www.prontomobile.ro/fidelizare.

 

 Întrebări frecvente: Click aici!

Fă-ți card de fidelitate PRONTO online! Click aici!